Är i Sundsvall och shoppar

Nu provar jag med ett tidsinställt inlägg. Får väl se om det lyckas sen =)

Jag och min älskling är i Sundsvall och hälsar på vänner i helgen så uppdateringen kanske blir något lidande men jag ska såklart göra mitt bästa! Både macen och Iphonen är med =)

Men just nu trängs jag med alla andra på IKEA och birsta city. Ska försöka köpa lite julklappar!
Jag har faktiskt inte tänkt att köpa nåt på ikea men vi får väl se=) visar er sen...




Rolig mugg..Bror vill du ha en sån i julklapp?..hihi..

UPDATE: Verkade inte funka så bra på tidsinlägget, får kolla upp det lite mer....

Kommentarer
Postat av: Stina S

Vilka roliga muggar! Vart kommer dom ifrån?

2010-12-04 @ 14:59:55
Postat av: Petran på DesignInsight

Hmm jag hittade de på denna sidan http://www.peteribruegger.com/index.php?/projects/dalian-moustache-mug-online-shop/



vet inte riktigt om de finns på nån svensk sida med?

2010-12-04 @ 15:47:20
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0