DIY Klädhängare

Klädhägare diy rundstav

Diy hängare
Sjukt suddiga bilder men det var inte lätt fota!

Här har ni alltså den andra grejen vi pysslade ihop under vår pysseldag för någon vecka sedan.
En klädhängare av rundstav. Riktigt billigt blev det ca 150 kr med färg och allt!

Har inte riktigt bestämt mig var jag ska ha den än men jag skulle vilja få plats med den i badrummet och hänga handukar eller kläder...men det går nog inte i vårt lilla badrum. Jag har varit på stan hela dagen och gjorde lite fynd, bla färgglada handukar som skulle vara skitfina på den här hängaren! =) Visar sen såklart!

Nu ska jag slänga ihop lite mat, har just varit på Ica och trängts med typ 300 andra, inget att rekomendera!


Kommentarer
Postat av: Dessi

Så läcker! Har kikat på ditt hem på StyleRoom flera gånger, visste inte att du hade en blogg! :)

2010-12-30 @ 22:08:40
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: pysseliten

fiiinnn Och bra tips på att spara pengar att fixa eget . Sko hyllan kommer säker med bli kanon . Gott nytt år !

2010-12-30 @ 22:12:23
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0