Förvandling av rokokosoffa

Före!

rokoko sofaf före

Soffan i hallen på maryme

Efter många timmars slit blev den såhär. Mari har jobbat stenhårt med denna. Kan stolt säga att jag hjälpte henne med armstöden, det tog väldigt långt tid att sträcka skinnen och nita fast det med spikar. Bara att klä alla knappar - vilket jobb! Stolt över Mari.
Det är nitat runt hela soffan så det har gått åt en del spik..jag har en närbild på mobilen, ska se om jag inte kan visa er bilden senare!
Nu är loggan uppe på disken med så det ska bli kul att se hur det blev.

Ikväll efter jobbet bär det iväg till salongen på invigningsfest! himla roligt! =)
Kanske tom fastnar på bild ikväll, man vet aldrig, kanske jag visar er dem sen om ni vill se?!

ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilket jobb med soffan, den blev jättesnygg! Och du har verkligen lyckats med att inreda salongen, kanonfint :)

//Mariaq

2010-12-11 @ 21:31:22
Postat av: Anna

Vilket jobb hon lagt ner och vilket lyckat resultat sen! Så snygg soffa! Klart att vi vill se om du fastnar på bild ;-) Hoppas kvällen varit bra! Kram Anna

2010-12-11 @ 22:35:15
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättesnygg soffa :)

2010-12-15 @ 14:34:27
URL: http://elka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0