Julklappsinslagning

Nu äntligen har jag köpt alla julklappar!! känns så skönt och det har gått riktigt smidigt i år, hittat många fina klappar! Bara fyra dagar kvar till julafton så ikväll efter jag varit och gymmat ska jag slå in lite klappar.
I år ska jag prova slå in i tidningspapper, tror det kan bli lite fint. Jag brukar oftast slå in i vitt papper eller oblektpapper med lite fina snören. Svartvitt-randigt är ju inte fel heller - får se vad det blir helt enkelt! Inget julpapper med tomtar iaf...

Jag är som sagt en liten samlare så jag har ganska mycket olika papper hemma, samt massor med färger på presentsnören! Kul att slå in presenter och julklappar.

julpaket inslagning

julpaket inslagning
kanske inte ett brev, men ni fattar...

julpaket inslagning

julpaket inslagning

julpaket inslagning
googlade bilder...

Ps ni missar väl inte tävlingen??


Kommentarer
Postat av: Marie-Therese

Mycket fint,.Det är bara synd att det ska rivas upp;-)

2010-12-20 @ 20:22:14
Postat av: Emma

Hejsan

Nu har jag kollat igenom ditt album på styleroom, och jag är sååå kär i ditt hem! Otroligt fint, smakfullt men ändå ombonat och mysigt. Ditt sovrum älskar jag, påminner lite om mitt eget, fast ditt är snäppet vassare ;-)Du har verkligen öga för detaljer.

I vardagsrummet har du vita tunna gardiner, som jag fastnade för, är det fult att fråga varifrån dom kommer? Jag hoppas dom är färdigsydda, för jag har tummen mitt i handen.

Kramar Emma

2010-12-20 @ 22:13:33
Postat av: Petran på DesignInsight

Hmm det är klart de rivs upp snabbt men det syns iaf att jag lagt ner lite kärlek på dem =)



Emma: Vad glad och smickrad jag blir! så snällt sagt! Nu blev jag lite nyfiken på ditt sovrum med, har du bilder på styleroom?



Nu hoppas jag du blir glad, gardinerna är nämligen de billigaste du kan hitta på ikea, 35:- för två!!LILL har jag för mig att de heter...och de är färdigsydda =)



Kram till er

2010-12-20 @ 22:48:23
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0