Ljus i vårt hus!

Zinkhus

zinkhus

zinkhus

Zinkhus inköpta på jobbet 99:-/149:-

Mysigt med ljus i. Som ni ser är det ett hål på sidan så man kan stoppa in ljus eller en ljusslinga. Tänkte jag skulle fynda en ljusslinga i mellandagarna så jag kan lägga i det stora huset, blir lite mer som en lampa då. Nu har man ju bara tänt medan man är i närheten, men det lyser så fint i de så jag skulle vilja ha tänt hela tiden!

Passar på att önska en God Jul till er! Nu äntligen är jag ledig i två dagar så jag ska passa på att njuta riktigt mycket! Jag kan nog inte uppdatera så mycket nu i juldagarna men jag antar att ni inte har tid att läsa ändå. Passa på att ta det lungt =)

Ni är väl med i tävlingen hos mig där man kan vinna en lampa? Jag vet ju att ni är betydligt fler som läser än ni som tävlat så jag tycker ni ska ta er tid att delta! Stor chans att vinna en hemmapysslad, försenad julklapp!! kom igen nu! ni uppskattar väl en tävling? Klicka här för att delta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0