Mönstermixa

mönstermix marimekko tyg

Tror jag hittat temat till vardagsrummet efter jul. Har randiga tyger i olika strl hemma redan, bottna tyget likaså. Ska bara ha en dejt med symaskinen och sy lite kuddar.
Är sugen på Siirtolapuutarha från Marimekko till vår stora tavla. Igentligen vill jag upp med posters i en massa ramar men har noll inspiration, känns nästan bara onödigt, vi som vill flytta härifrån!Får se om jag ändrar mig..

Min julklappsjakt fortsätter för jag köpte bara en! och den var till mig själv! haha..

Jag njutar av min ledighet, känns som helg redan! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga tyger! För min del undviker jag dejter med symaskinen, men jag önskar att jag skulle våga lite oftare ;-) Njut av din ledighet! Kram Anna

2010-12-16 @ 20:53:55
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Anna (bAGus)

Hej Petra! Jag gillar din blogg skarpt! Siirtolapuutarha från Marimekko har jag precis inhandlat, jag bara älskar det.



Kram Anna G

2010-12-16 @ 22:13:04
URL: http://bagus-design.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0