Överlycklig!

Vet ni vad?!

Jag VANN!! tävlingen hos Livinglikelinda, där man kunde vinna ett presentkort hos photowall på 2500:-

Å så glad jag blev när jag öppnade min mailkorg i morse, tack Linda!


fototabet från photowall

Detta var mitt val med moteveringen;
ååå jag skulle vilja vinna Concrete wall. Har så himla mycket ideer på hur jag skulle inreda! En stram svart 50 tals skinn dagbädd, tjock mysig matta, härliga textiler, pälsfilt, vitt trägolv, kamin och en stor grafisktavla + en stor samling vaser på ett runt soffbord.

Ser du det framför dig?

Jag bara skrev ihop nåt snabbt! Så jag förväntade mig inte att vinna =)

Kommentarer
Postat av: M-T

Åå vad glad jag blir,vad roligt för dig!!Ett jätte grattis till din vinst!!kraaaaam;-)

2010-12-06 @ 12:07:22
Postat av: Marie-therese

Ååå vad glad jag är för din skull!!!Ett jätte grattis till din fina vinst..En stor kram till dej från mej ;-)

2010-12-06 @ 12:10:25
Postat av: M-t

Haha.,sorry blev nån vajsing med nätet,så jag skickade 2snarlika kommentarer;-)..Å nu haru tom fått 3st,haha;-)

2010-12-06 @ 12:12:30
Postat av: isa

Det var en bra komentar tycker jag :)

Klart du van men den.

Gilalr verkligen deras saker så stort grattis!!!

2010-12-06 @ 12:52:07
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Petran på designinsight

TACK snälla ni! jag är så glad så glad =)

2010-12-06 @ 13:43:41
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0