Andy Warhol

Jag gillar dessa posters, härligt med lite färg i mitt vita hem. 
Kunde inte motstå dem när jag var på Andy Warhol utställningen The Prints of Andy Warhol: From A to B and Back Again  i Örnsköldsvik i somras.

Den gröna, cerice, turkosa och orangea ligger i påse och väntar på inramning. Och en ledig vägg.

Jag fattar inte det, att jag har så mycket grejor som bara ligger och väntar på ett hus. Att det ska vara så svårt! (att både sluta köpa grejor och köpa ett hus...!)




bilden hittade jag här

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh jag vet inte hur många gånger jag varit på väg att klicka hem dom där bilderna. Men så har jag konstaterat att vi har tavlor i överflöd...

Men sååå snygga.



Kram Jenny

2010-11-23 @ 22:59:29
URL: http://janethepain.se
Postat av: Stina

Jag har gul/orange, turkos och grön hemma sedan ett år tillbaka, de livar upp lite i hallen. Sen var jag också på utställningen i somras, gillar Andys Warhols verk!

2010-11-24 @ 10:34:21
Postat av: Petran på designinsight

Stina; Vad roligt! kan man få se en bild? Då valde vi typ samma då =) jasså vad du på utställningen i Ö-vik? är du härifrån?



jenny; Jag med! men vaddå dom är ju grymma! hehe

2010-11-24 @ 13:23:21
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0