Inredningsparty!

hmm spännande. Jag har aldrig varit på nåt sånt så ikväll var det premiär. Jag hade igen aning vilket "märke" som skulle finnas men det visade sig vara ZBH. Som jag aldrig hört talas om men hade mycket blandade grejor. Jag fastnade för två ljuslyktor.





Väldigt lik Kubus här nedanför

designad av lassen
Den klassiska Kubusljusstaken formgavs 1962 av den danske arkitekten och designerns Mogens Lassen.





Tyckte denna lykta var stilren och fin men hade önskat att den inte var så glansig.

Sen en till rolig grej är att M har varit på IKEA idag för att shoppa det sista till salongen, alltså detta blir grymt!
Undra vad hon fick med sig hem? En rätt så lång lista fick jag nog till...men vi får väl se vad som dyker upp. Jag får väl en update ikväll? =)

Jag jobbar lång-vecka nu men ska försöka uppdatera som vanligt...

Bild Kuben Svenssons
Bilder Lyktor ZBH

Kommentarer
Postat av: Linda

Väldigt fina ljusstakar! Tycker om den första mer!! :-)

2010-11-24 @ 09:31:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mingimetod
Postat av: Petran på designinsight

jag med =)hihi

2010-11-24 @ 13:21:22
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0