Stjärnfest


Hmm funderar på om jag ska pynta nåt iår. Jag har noll julkänsla just nu, även om det snöar ute, julmusiken spelas varje dag på jobbet, packar upp tomtar i stort sett varje dag och jag har redan hunnit med ett julbord men ändå känns det inte som det är första advent idag. Jag brukar inte ha så mycket pynt men en julstjärna och en adventsljusstake är nästan ett måste! Ska se om jag hittar nåt i förrådet...

Nu måste jag sätta fart med städningen...känns sådär! haha men jag ska ju fota idag till er, så jag ska passa på att adventsröjja lite =)

Jag skulle gärna ha någon av dessa stjärnor hängandes i fönstret men jag har lovat mig själv att inte köpa någon förrän vi köpt hus.








Julstjärna Fling rum21
Julstjärna Sputnik Watt & veke
Julstjärna Star
Julstjärna SMD
Julstjärna Beatrix Watt & veke


Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0