Ett kök i min smak

vitt kök med färg
bilder Nordstromproduktion - eget kollage

Jag älskar vitt! Suprice?

Precis så här vill jag har mitt kök. Vitt, vitt, vitt!
Kan man förändra hur man vill med färg som ovan eller välja den mer naturliga stilen med lite mer bruna, grå, och svarta toner. Eller helt grafiskt med svart och vitt. Mixa matrial och färger för att byta känsla.

naturligt kök

googlade bilder - eget kollage. Om någon vet källan så säg till!

Lite mer mjukt och det helt vita, men fortfarande har man samma grund att utgå från.
Även om jag älskar det vita med inslag av grafiska mönster och lite färg så tycker jag att de naturliga färger är super vackert. Kanske inte något jag skulle välja själv...

Kul att ni gillar skoskåpet! Jag ÄLSKAR det!
Har ett byggprojekt som jag skulle vilja göra men jag har absolut ingen plats för det! men jag vill! synd Kristofer inte är lika road...;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, nu när du säger det så kommer jag ju ihåg det. Hade jag helt glömt bort. Synd bara att vi inte har någon bil, blir sällan att jag tar mig dit ut, men jag får kanske muta älsklingen nästa vecka då vi ändå ska åka och köpa hans fiskar :)

2011-01-04 @ 22:26:20
URL: http://sofieberglund.se
Postat av: Anna

Jag håller med helt och hållet; Det kan inte bli för vitt!! Våra ekluckor skulle gärna få åka all världens väg...



Skoskåpet är verkligen supersnyggt och ni skulle nog kunna göra er rika på er kompetens ;-) Kram Anna

2011-01-04 @ 22:39:55
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0