Grönt i vårt vardagsrum!

grönt i vardagsrummet, marimekko bottna

Nu är det gönt tema här hemma. Har varit så sen innan jul men har bara inte visat er än! Himla suddig bild hittade jag men bättre det än ingen alls! Vad tycker ni?

Jag har massor med bilder att visa er men tiden finns inte till än. Jag har varit ledig i helgen men ändå flyger tiden iväg. Håller på för fullt med den nya bloggen och jag hoppas verkligen ni hänger med! Förmodligen så blir det klar till nästa helg. Vi kan ju hoppas!

Snart får vi besök igen så nu ska jag slänga mig i duschen, har nämligen varit på gymet! *pust*


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar grönt, uppriskande:) Bottnatyget e ju underbart! Ha en härlig söndag, kram

2011-01-16 @ 17:43:00
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag gillar det! :-) Tyget och de gröna detaljerna är verkligen något som piggar upp så här års. Jag är själv lite sugen på gröna detaljer i vardagsrummet igen men har bara inte kommit till skott ännu. Just nu kämpar maken med att skarva sladdar till lampvinsten samt sätta fast en strömbrytare i sladden. Jag hoppas han får elen att fungera snart! Ha en skön kväll! Kram Anna

2011-01-16 @ 18:21:41
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0