Kvällspyssel

kollage betong inspiration
eget kollage

På kvällarna när jag kommer hem från jobbet är jag ofta rätt trött, försöker släpa mig på gymmet några kvällar men annars fastnar jag ofta vid datorn, ett sätt att slappna av helt enkelt. Tycker det är roligt att pyssla i photoshop även om jag inte kan med det. Skulle behöva en snabbkurs eller nåt, eller kan ni tipsa mig?

Iaf om ni kommer ihåg så vann jag en tävling hos Livinglikelinda när jag vann ett presentkort hos Photowall på 2500:-. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men hoppas på ett husköp snart ;)
Mitt val var en betongväggstapet så jag provade liten möblering i photoshop.

Ofta faller jag tillbaka på färg i något slag. Tycker det är superfint med bara grått, vitt, svart, lite trä men jag tror jag tröttnar efter ett tag ändå.

inspiration
super fint tycker jag detta är!
bild Sistersagentcy

Kommentarer
Postat av: jenny

Ååååhh du kan ju skicka hit presentkortet om du har svårt att spendera det.. Betongtapeten är sjukt snygg.. Jag är helt färglös. Det är dock 90 talets fel.

Hur gick det med sthlms projektet?



Kram Jenny

2011-01-23 @ 18:13:19
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0