Skoinköp till hösten -11





boots


Egen bild

Tänkte bara snabb kika in till er och berätta om vilka mina favoriter från gårdagens skoinköp till hösten -11.
Riktiga rejäla skinnboots med bra gummisula. Gillade hela serien! utpris blir ca 1000:-

Jag är en riktig skoälskare! (tur att jag jobbar i skobutik då...) Detta var bara en förtitt, vi åker på skomässa om tre veckor! =) Can´t wait!

Jag är en riktig periodare, ibland är det mode och skor som gäller sen bara inredning! Är inne i fasen inredning nu =) Kommer ju så mycket snyggt!

Hur är det med er? Bara inredning eller?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är oxå periodare. Ibland bara inredning och ibland kläder & annat och ibland bara grejer till barnen. :) Just nu är det bara inredning för mig med, det beror på om man håller på och renoverar hemma med tror jag. Nu när vårt kök är färdigt vet jag att det måste inhandlas lite snygga grejer ju.. :)

2011-01-26 @ 18:42:06
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Anna

Även jag är periodare, men mina senaste inköp har varit både inom mode och inredning ;-) Sen kunde jag inte motstå en av de fina kakaoplanscherna från favoritsaker, så en sådan är nu på väg hem till mig. Tack för tipset! Kram Anna

2011-01-26 @ 21:26:20
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, superläckra skor ju! Jag är periodare... Ett tag är det bara inredning (som nu), sen är det foto... Och sen är det hund, och så börjas det om igen! :)

2011-01-27 @ 11:27:30
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0