Fototapeter från Localgraphics


nya tapeter från photowall

nya tapeter från photowall

nya tapeter från photowallnya tapeter från photowallnya tapeter från photowallnya tapeter från photowall kungsholmen

En nyhet hos Photowall är dessa fototapeter från Localgraphics som jag tycker är såå läckra!

"Localgraphics har skapat innovativa och stilrena kartor föreställandes Stockholms stadsdelar (gamla stan, Östermalm, Södermalm och Vasastan) och dess tillhörande gator och platser. De är otroligt fina och passar både i privata och offentliga miljöer."

Via photoshop-bloggen

Kommentarer
Postat av: m-t

Shit vad snyggt!!Finns det ingen på "Övik" =P,haha

2010-12-08 @ 12:58:43
Postat av: jenny

Gillar såå mkt. Dom här har jag helt missat.



Kram jenny

2010-12-08 @ 19:43:52
URL: http://janethepain.se
Postat av: Petran på DesignInsight

nää ingen på övik! typiskt! men jag har en bricka av ett öviks mönster finns på bohag..jag ska visa!



Jenny man kan inte ha koll på allt!

2010-12-08 @ 20:42:55
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0