Kakao-planchen av Olle Eksell

Kakaoplanschen
Min tavla står på golvet..

Jag får många frågor om var man kan köpa den. Den finns på formdesigncenter för 300:- med frakt så blir det 450:-.
Jag har sett flera gånger att den säljs begagnad på tradera eller blocket för betydligt mer...

Alltså denna poster har blivit sjukt populär på senare år men när jag köpte min så hade jag inte sett den hos många alls, jag föll för det grafiskt enkla som jag gillar så mycket. Har läst bla på Styleroom att många tröttnat på den, bara för att "alla" har den men jag gillar min än och hur skulle det se ut om man skulle börja byta ut saker här hemma bara för att folk börjar köpa samma saker?? Då hade jag behövt byta ut en hel del här hemma!

Nu snart ska jag bege mig ner på stan, hoppas på fynd på mellandagsrean, har jobbat alla dagar hittils!

Kommentarer
Postat av: flingas mamma

jag gillar den oxå men gjorde min själv, kostar under 200lappen att framkalla ^^

2010-12-30 @ 15:41:43
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har en sådan också och jag bara älskar den.Bara för att andra har den kan man inte byta ut den tycker jag,många har ju ikea möbler hemma.Det är skillnad om manhar vänner som har liknande inredning som en själv,då skulle jag bli mer störd på att hemmen ser likadana ut.Ja ,ja alla får tycka olika.Ha en trevlig nyårsafton och gott nytt år!

2010-12-30 @ 15:57:17
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag har oxå en & jag älskar den, tänker inte så mycket på att "alla" andra har den...var inne i en sån diskussion en gång på sr om just denna plansch och att alla har den, fick en hel del påhopp men bara man gillar den själv är ju huvudsaken:) I love it & ert hem är ju underbart! Gott nytt år på dej, kram emma

2010-12-30 @ 18:46:57
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Lollo

Ni har det riktigt snyggt hemma!

2011-01-10 @ 09:36:49
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0