Tävling!

Nu tänkte jag ha min allra första tävling här på bloggen! Passar bra då bloggen precis fyllt 30dagar!

Som ni vet har jag och sambon pysslat lite i helgen och vi har gjort en Mini Hayman som någon av er kan vinna!


Tävling! vinn en mini hayman
Obs! endast själva stommen, kabel och glödlampa ingår inte!

Alla kan vara med och tävla, med eller utan blogg!

Så här gör du för att vara med och tävla:

1. Berätta varför just du förtjänar att vinna lampan och var du ska placera den! (vill gärna se en bild sen!)

2. Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna bilden
här samt länka till mig på DesignInsight. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Om du inte har en blogg går det givetvis bra att tävla ändå. Länka till tävlingen på facebook/mejla två vänner, bara ni meddelar mig om hur du gjort.

Tävlingen pågår till trettondagen 6/1 kl 23.59 Då lottar jag fram vinnaren!
De som länkat/tipsat vänner för alltså två lotter och ni som berättat varför ni vill vinna har alltså en lott.

LYCKA TILL!!!
 tävlingen avslutad, vinnaren meddelas inom kort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart vill jag vara med och tävla om den fina Mini Hayman!



1. Jag tycker att det vore extra passande för mig att vinna eftersom din blogg firat 30 dagar och jag precis har firat 30 år. Om jag har turen på min sida kommer jag att placera den i vårt vardagsrum, på väggen bredvid Malmbyråerna där det för tillfället hänger en tavla.



2. Jag länkar till tävlingen på min blogg!



Kram Anna

2010-12-19 @ 15:39:27
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej..



JAG tycker att jag ska vinna!!!Mest för att jag har en så ooootroligt ohändig man, som inte skulle kunna spika i en spik i en bräda ens en gång..Han skulle aldrig kunna hjälpa mig att fixa en sån. OCH för att den skulle passa såååå ypperligt på min lilla väg till höger om tvn.. Och för att jag skulle skryta om lampan på min blogg i hundra år=jättebra reklam för din blogg;) Vill du ha fler anledningar??



Jag länkar givetvis til din tävling.



Kraaam Jenny

Janethepain alltså;)

2010-12-19 @ 15:53:24
URL: http://janethepain.se
Postat av: anonym

Du borde överväga att byta teckensnitt på bloggen, det skriker inte direkt "design" när man ser den. Vilket drar ner hela konceptet oerhört.

2010-12-19 @ 16:36:18
Postat av: Petran på DesignInsight

till anonym. Jag håller på fixa med typsnittet och har upptäckt att jag har valt ett typsnitt som inte alla har. Jag ser det här hemma men typ ingen annan. Jag är helt ny på det här men jag ska se om jag inte hittar ett "vanligt" snyggt typsnitt. Du kanske kan tipsa mig? Om vågar säga vem du är...

2010-12-19 @ 16:42:04
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Linda

Självklart vill jag vara med och tävla, om jag vinner kommer jag att hänga den i mitt sovrum som ska renoveras, där kommer den att passa perfekt!! Alla detaljer såsom tapetval, färg och dylikt är redan bestämt så efter jul drar renoveringen igång... Självklart har jag länkat till tävlingen också!!

2010-12-19 @ 18:11:58
URL: http://innovationochinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie-therese

Självklart vill jag vara med i din tävling!!Eftersom jag nyss flyttat,fått nyrenoverat i lgh:en!Så skulle det ju självklart passa alldeles utmärkt med den där dunder snygga lampan,i mitt tvrum!Kanske bredvid tvn eller ovanför mitt fina "malm"skåp..Då jag älskar design,och att ha det så där enkelt o stilfullt..Så skulle den där lampan vara pricken över i:et.Tyvärr så har jag ju gett upp min blogg för tillfället,så jag kan inte "länka":-(kram

Kramar

2010-12-19 @ 18:36:43
Postat av: Jessica

Jag tycker att jag förtjänar att vinna denna underbara mini hayman då jag i en halv evighet har försökt få min sambo, min storebror eller min lillebror att göra en sådan till mig men inte lyckats sådär jättebra, TROTS att mina bröder är svetsare och plåtslagare! mutter mutter

Å jag har faktiskt varit JÄTTESNÄLL hela året! :-)



Jag skulle placera denna skapelse i hallen ovanför in acapulco chair (som ska införskaffas snarast) eller kanske kanske i vardagsrummet ovanför soffan som en läslampa.



Har ingen blogg då jag typ är SÄMST på sånt (men jag är bra på att läsa ;-) ) men jag tipsar mina vänner via mail! Vill du ha någon kopia på mailet?



Kramar Jessica

2010-12-19 @ 19:31:21
Postat av: jenny

Så NU har jag länkat:)



Så måste jag säga att jag nog inte heller är så designig.. Jag har inte reagerat över typsnittet... Sen är det ju dessutom inte så där skitlätt att ändra på saker och ting här om man inte är värsta datasnillet;)



kram jenny



Kraaaam

2010-12-19 @ 20:20:10
URL: http://janethepain.se
Postat av: Therése

Vilken finurlig och fin hållare för lampan, men det gör ju inget att man inte får med sladden och lampan - är säkert jättefin att hänga en skorta på eller varför inte adventsstjärnan på jul? Ska självklart blogga om dig och hoppas vinna så att jag får den fina till min födelsedag som är dagen före tävlingen avslutas, den 5:e januari. Jag fyller 35 år så det skulle förgylla mitt hem på födelsedagskalaset för mina vänner =) Hoppas, Hoppas!!! /Therése

2010-12-20 @ 13:24:07
URL: http://lessonsfromthebaglady.blogspot.com/
Postat av: Ulrika Nordkvist

Självklart vill jag vara med och tävla om den fina lamphållaren som ni gjort!

Vid lunch idag kom jag hem med min dotter som föddes i förrgår. Jag har haft en mardrömsgraviditet med först 3 månaders illamående och kräkningar som ledde till inläggning med dropp på sjukhus och sedan 3 månader med så kraftiga sammandragningar så att jag återigen blev sängliggandes, sammanlagt 6 månader i sängläge alltså. Sedan tyckte jag inte att jag hade plågats tillräckligt utan tänkte av någon konstig anledning att jag skulle föda utan bedövning, vilket jag också gjorde, och är stolt över (jag gör inte om det kan jag säga). Men trots allt så var det ändå värt det för jag fick världens finaste lilla tjej i belöning men skulle ändå bli väldigt glad över denna lamphållare som belöning också!



mvh

Ulrika

2010-12-20 @ 22:14:35
Postat av: Petran på DesignInsight

Vad glad jag blir att ni är med och tävlar!!



Vilka härliga motiveringar, önskar jag kunde ge er alla en lampa! det skulle ni gilla va? hehe..



Jättekul att läsa, nu vet jag lite mer vilka som läser med..himla kul jag som är så nyfiken på vilka ni är =)

2010-12-20 @ 22:51:43
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: sanna

Har tidigare inspireras av din lampa och har handlat hem virke så jag skulle få en, men inte hänger det någon extra belysninge vid mitt sminkbord inte. Tror att detta kan vara enda chansen för mig att få denna lampa på väggen.

Mvh sanna

2010-12-25 @ 22:13:31
Postat av: Madeleine

1. För att den skulle passa perfekt i vårat nyrenoverade sovrum!



Har länkat från min blogg :-)



Ha en bra dag! / Madeleine

2011-01-03 @ 10:13:14
URL: http://madeleinebergman.blogspot.com
Postat av: Jessica

Har sett din snygga lampa förut på Styleroom och önskat en sån. Den skulle passa perfekt över min dotters skrivbord där jag tapetserat ett hörn med Mairo-tapeten "Blomma" i rött. Undrar också om det går att lägga din blogg i favoriter? m v h Jessica

2011-01-03 @ 13:15:18
Postat av: Anna

Jag är gärna med & tävlar:)

Jag tycker att jag borde vinna för att den skulle liva upp i min nu så tråkiga hall



Kram Anna

2011-01-03 @ 17:34:15
Postat av: Theresa

Jag vill vara med! Precis min stil på lampa! Sladd och glödlampa har jag ju redan, men har inte hittat rätt ställe att sätta upp den, men med denna hållare så har jag kommit på den perfekta platsen :)

Llänkar på min facebook och ska tipsa mina vänner!

2011-01-03 @ 17:47:34
Postat av: Annasara

Hej Petra!

I övermorgon får vi tillgång till vårt nyköpta hus, bara det är en overklig tanke... Vi har letat hus i över två års tid och äntligen är det dags! Jag är och har alltid varit oerhört inredningsintresserad så detta kommer bli som en dröm. Något som inte är en dröm är att jag härom veckan blev bestulen på min väska där jag hade allt mitt smink (dyrt och nytt!) och min lilla dotters nyinköpta dyra overall mm. Där förlorade jag några tusingar som hade behövts till inredning, så just därför tycker jag att som ett litet ljus (!) i mörkret förtjänar jag och vårt nya hus er fina skapelse. Platsen får bli i vardagsrummet bredvid kaminen!



Jag länkar till dig på min lilla sida.



Mvh AnnaSara

2011-01-03 @ 22:14:05
URL: http://annasaradesign.blogspot.com
Postat av: Anna Larsson

Jag vill självklart vinna denna underbara lampa och jag skulle placera den i hallen, så att alla ser den, även dom som inte kommer in :)

Mvh

Anna Larsson

2011-01-04 @ 10:02:55
Postat av: Maria H

Hej hej

självklart vill jag vara med och tävla om en så häftig lampa:)

Jag och min man håller precis på att totalrenovera hall och tvrum. Med min vanliga beslutsångest så kommer jag nog, om jag skulle ha den ofantliga turen att vinna, att vela mkt innan jag bestämmer vad den ska sitta. Man vill ju liksom att den ska sitta på ett ställe där den verkligen kommer till sin rätt:)Men jag tror att det blir i hallen bredvid braskaminen så att alla ser den när man kommer in i huset,och tänker wow en sådan lampa vill jag också ha.Jag tipsar mina vänner om din sida då jag inte är sådär jättebra på att länka och greja.

kram från Maria

2011-01-04 @ 22:25:34
Postat av: Cajsa

Riktigt duktigt!



Den fina hade passat perfekt i min mörka hall. Hade en taklampa innan men det är så lågt i tak att den åkte ut efter att jag fått den i huvudet för många gånger.



Jag har länkat till tävlingen på bloggen: http://lovemyplace.blogg.se/2011/january/tavling.html

2011-01-06 @ 14:26:14
URL: http://lovemyplace.blogg.se/
Postat av: Dessi

Åååh, orange är ju min absoluta favoritfärg, så den hade ju gjort sig kanon i vårt hem. Vi behöver ny belysning i sovrummet, så den hade definitivt varit ett härligt och glatt inslag där!



Hoppas på det bästa och tack för en trevlig blogg! Roligt med nya inslag! Som sagt, har ju kikat på ditt hem på StyleRoom många gånger, därför blev jag så glad när jag såg din blogg!



Kram Dessi

2011-01-06 @ 20:01:11
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi

Jag glömde dessutom skriva i motiveringen; Vi har så små fönsterkarmar (endast 16 cm) så vi har svårt att hitta lampor som kan stå I fönsterna. Därför hade det varit kanon med en hängande lampa... :)



Kram!

2011-01-06 @ 20:02:33
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Petra!

Hittade dig och ditt fina hem på styleroom för några månader sen. Såg din hemmagjorda Hayman där och tänkte att en SÅN vill jag ha. Sen gick det nån dag och jag skulle visa den för min sambo och även för min pappa, för jag tänkte de kunde göra en sån till mig. Men herregud, de kunde inte för sitt liv begripa hur den skulle fästas i väggen...:) Därför blev jag medlem på styleroom BARA för att kunna ställa den frågan till dig i din gästbok. 27/10 skrev jag... och eftersom de fortfarande inte har klurat ut nån lösning så skulle jag bli superglad om jag vann den av dig. Kommer skryta i evigheter om den och blogga och facebooka och allt möjligt! =)



Jag kommer sätta denna hängare i min lilla läshörna där det står en svart skinn-snurrfåtölj bla. Lovar att visa bild!



Jag har skrivit ett inlägg om dig din inredning + tävling i min blogg! Gå gärna in och titta. :)



Kram Sofia

2011-01-06 @ 21:02:43
Postat av: Petran på DesignInsight

Vad glad jag blir för att ni deltar!!

tack för att ni tar er tid och läser!!



Sofia jag har ingen adress till din blogg! hoppas du ser det här!

2011-01-06 @ 21:24:05
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, den måste ha försvunnit. Nu så ska den va med! :)

2011-01-07 @ 06:09:26
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0