Julklappar

julklappar

julklappar

julklappar

julklappar

julklappar

julklappar

Som ni ser inte så juliga...Hade faktsikt inget julpapper hemma, men jag gillar vitt och oblekt bäst iaf!
Har några julklappar med oblekt papper och röda snören men de fick inte plats på bild! så lite jul blev det iaf.

Kan ni fatta att imorrn är det dan före dopparedan? himlarns vad fort det går. På julafton ska vår familj åka till mormor och äta gott och bara ha det lite mysigt. Sedan drar jag vidare till sambons familj som bor bara en liten bit bort från mormor, där möter jag upp hela tjocka släkten =) Så roligt att träffa alla samtidigt!
I år blir det inget julspel i kyrkan, känns lite tokigt och gå utan mina fina kusiner som är i Göteborg denna julen och så känns det som att jag behöver en rejäl sovmorgon på julafton!

Julkramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att dina julklappar är jättefina :-) Vi har också använt oss av mycket vitt, svart men även silver på våra julklappar i år. Ha en riktigt god jul Petra! Kram Anna

2010-12-22 @ 22:07:11
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0