Vår hos HmHome

hmhome vår

hmhome vår

hmhome vår

hmhome vår

hmhome vår
Bilder HM.com

Vårens nyheter hos HM. Riktigt sommrigt men vissa saker är alldeles för snällt för min smak, de här sista färgglada bilderna är ju gulligt men kanske inget jag skulle ha själv.
Däremot första bilden på badrummet gillade jag! Älskar det där svart/vita mönstret som finns på handdukar och matta! Ser att de fortsätter på det här lite ruffa temat med råa väggar, det har jag inte tröttnat på än även om man ser det överallt nu förtiden.

Linda och Mattias håller på budgetstyla sitt badrum och tänkte måla på våtmatta. Någon som har erfarenhet av det? Det kommer bli super fint iaf =) Har några ideer som hon gillade...får se vad det blir och kanske vill ni se resultatet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0