Här bloggar jag...inte!




Detta är vårt datarum som jag tycker är superfint och är nöjd med inredningen, men där har jag inte suttit på 1,5 år bara för vår lilla mac passar ju så bra i knät framför tvn. Två saker samtidigt= perfekt!

Man kanske ska göra något annant med rummet? Samtidigt så känns det onödigt då detta är en hyresrätt och vi vill köpa hus!

Förresten så hittar ni mitt hem på styleroom, jag kommer lägga upp bilder från vårt hem eftersom men ni som är nyfiken kan klicka på länken!

Kommentarer
Postat av: jenny

ÄNTLIGEN:)

Jag lägger till dig i min länklista på en gång.. Ser att du också har blogg.se..

Saker och ting är ju inte helt enkla att fixa med design och sånt... Dvs om man inte är värsta hackern.. Det är dock INTE jag.. Som tur är har jag en lillebrorsa som är det:) Han får sliiita hårt..

Snart har jag nog fått sidan som jag vill. Fast jag har en del fix kvar..



Och ja.. det är klart du får lägga till mig. jag blir bara glad.

Kul att höra ifrån dig.

Kram Jenny

2010-11-19 @ 11:44:03
URL: http://www.janethepain.se
Postat av: Petran

jaa det var på tiden! =)

det är verkligen en djungel, satt hela dagen igår men känner mig lite som ett ? =)



Kram

2010-11-19 @ 13:18:30
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0