Hemma hos mig

Jag försöker hitta bilder på datorn som ni inte har sett. Känns tråkigt att visa mina Styleroombilder men jag inser att jag har inga nya bilder. Känns som det var evigheter sen jag fotade här hemma! ska bli skärpning på det! Klart NI måste se hur jag bor. För det vill ni väl? =) Vad är ni nyfiken på? Jag ska fota på söndag!


Hemma hos Petran på designinsight
Tyvärr kan jag inte göra nåt åt högtalarna..sambons älsklingar...



Här är iaf två bilder från vardagsrummet som det har sett ut förr. Alltså det är ingen aktuell bild men på det stora hela är det ju sig likt.

hihi ser ni mackan och ett glas mjölk på första bilden? hihi ingen riktig styling här inte!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: linda

Hehe, men det är de små sakerna som gör att hemmet känns bebott! Men du har det så fint hemma så det behövs inga nya bilder, vi lever på de gamla om än man gärna skulle vilja se hur det ser ut just nu:-)

2010-11-26 @ 09:56:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mingimetod

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0