Å jag vill också på formex!

Sist jag var på Formex bodde vil Clarion sign hotel, mycket fint och trevligt!

Att gå på Formex är både alldeles underbart med massor av inspiration, härliga intryck, trevliga personer, samtidigt ganska jobbigt för fötter och hjärna. Ofta är det mycket man ska ta in och tänka på. Det fins himla mycket fint, men vad ska man satsa på, vad ska man välja? Jag har bara varit där för jobbet och köpt in varor till butiken så det känns extra viktigt att sortera alla intryck innan man sätter igång med handlingen. Denna gång åker cheferna själva och jag är så avundsjuk!

NU gäller det att ni bloggare som är på mässan fotar en himla massa så jag kan få min dos av inspiration ;)

clarion sign hotell

clarion sign hotell

clarion sign hotell

clarion sign hotell

clarion sign hotell

clarion sign hotell

Bilder
Clarion sign hotell,
Formex Magazine

Kommentarer
Postat av: Anna

...och jag kommer inte heller att kunna åka denna gång :-( Det känns så trist när jag väl en gång fått uppleva den fantastiska inspiration som man får där. Vi får helt enkelt se fram emot all härlig rapportering som de andra bloggarna bjuder på! Kram Anna

2011-01-19 @ 19:27:08
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Satt och kika runt och kom på att jag glömt fråga dig vad du tycker om dessa Månses Design muggar.

http://www.mansesdesign.se/

Likt Filippa K stilen men mkt tunnare och sötare.



Och du.....du vet att jag finns här för dig, när som goding! (Du är great!)



Kramen!

2011-01-20 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0