Kvällsläsning

dixie

Sådärja nu är jag hemma efter en "kort" dag, fick alltså sluta 18.00 istället för 19.00 som jag gör varje dag annars!
SKÖNT! Det börjar landa en hel del kataloger på jobbet som är rikigt härliga att titta i. Dixie hade en del fina nya grejor =)

Denna gång blir det ingen formex för min del men det blir ändå en hel del planering inför kommande inköp så det är riktigt roligt. Verkar var en hel del blandade stilar...

Just nu borde jag vara på gymmet och svettas på löpbandet men jag är så trött, måste vara en bra ursäkt! Imorgon är jag iaf ledig och har en hel del ärenden att uträtta, bla så hade jag tänkt shoppa en glaskupa på Åhlens och ev en matta på jysk, vi får se. Annars så är det den stora städdagen imorrn, tur vi inte har så stökigt så det brukar gå snabbt! Ska se om jag kan fota lite nya bilder till er eller kanske vill ni ha en rundtur? Eller kanske ett videoinlägg?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nya bilder vore jättekul och en rundtur likaså! ;-) Ha en skön ledig dag! Kram Anna

2011-01-12 @ 20:52:14
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska be mamma höra av sig när det är utförsäljning av Ceasar Collection där hemma. Då ska vi fynda! =)



Kramen!

2011-01-13 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0