Lastpallar som inredningsdetalj?

Lastpallar som inredningsdetalj

Lastpallar som inredningsdetalj

Lastpallar som inredningsdetalj
bilder contemporist

Lastpallar som inredningsdetalj
bild Familyliving

Lastpallar som inredningsdetalj
bild Skönahem

Lastpallar som inredningsdetalj
bild Ytwonen


bild Hus och hem


Bild sköna hem  (finns även på styleroom)

Lastpallar som inredningsdetalj
bild Ikea livet hemma


Vissa av de här bilderna hittade jag i min utkast-mapp sedan 20 November, kanske dags att puplicera nu då!
Himla bra ide det här med att återvända pallar, finns ju hur mycket som hels av de. Snyggt blir det också, kanske inte att jag skulle ha ett helt kontor av pallar men en liten halvpall på hjul hade varit lite roligt =) Jag gillar blandningen med den hårda pallen i en miljö med mycket textiler och annat mjukt.

Som ni förstår så föröker jag läsa/titta på om kontor, ergonomi, butiksinredningar, belysning, förvaringssystem mm, nu inför jobbet så om ni har något tips eller kanske en bild så är jag tacksam!



Kommentarer
Postat av: Rebecka Taube

Läckra lösningar med lastpallar!

Kram Rebecka

2011-01-13 @ 19:30:52
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Är du på jakt efter kontorsmöbler såsom arbetsbord/konferensbord och olika typer av förvaringslösningar kan du kika på www.edsbyn.com

2011-01-13 @ 23:15:35
URL: http://www.fixaodona.se
Postat av: Madde

jag gillade verkligen rumsbordet och sängen, bra och läckra lösningar!

2011-01-13 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0