Lite nytt från Ellos

Nyheter från Ellos

Har samlat ihop lite favoriter och nyheter från Ellos. Är det bara jag eller har Ellos ryckt upp sig på senaste tiden?

Taklampa 1499:-
Puff 599:-
Fåtölj 2499:-
Stol 4-pack 3399:-
Golvlampa 1299:-
Kudde 129:-

Ellos har ofta mycket bra erbjudanden som halva priset på valfri vara mm. Alltid kan man fynda något!

Såhär när det börjar dyka på vårnyheter i butiker och nätet blir jag alltid sugen på vitt! Ljust och fräscht, in med våren!

Ofta är det rätt lugnt på jobbet såhär i Januari men nu har det börjat trilla in en hel del nyheter! Idag har det kommit in massor av supersöta barnkläder, en hel del tyger och en massa skor! Nästan som julafton när man står och packar upp ;) hehe.. Så himla roligt när man ser sakerna igen, skorna tex har jag varit med och köpt in i somras som kommer nu men ändå är det lika kul att se de igen!



Trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Go fredag! :)

Den där stolen gillar jag och den ser ju bekväm ut också. :)



Kram Malin

Postat av: sandra

mysig blogg. vart jobbar du?

2011-01-21 @ 19:02:17
Postat av: Petran på DesignInsight

sandra; jag jobbar på Strömsknallen..ett varuhus utanför övik...

2011-01-21 @ 20:33:34
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Nej, Ellos har verkligen ryckt upp sig! Och det är guld värt med dom här 50% på valfri vara och dylikt!

2011-01-21 @ 23:12:39
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: jenny

Jo visst har dom ryckt upp sig, en hel del faktiskt. Dom där stolarna har ja fast i svart.. Våra är dock från Mio. Skönaste stolen i världen. Vad spännande att se hur bloggen blir när den är klar:)



Ha en bra dag, kraaam Jenny

2011-01-22 @ 09:58:26
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0