Min lilla lampa!

lampa från room

Såhär ser det ut på skrivbordet. Tänkte att jag kunde visa er med tanke på mitt förra inlägg!

Denna vecka har jag lyckas gå på stan två gånger som resulterade i en liten shopping, både prylar och kläder - inte dåligt! Ska bara fota lite först så ska ni få se sen =)

men först ska vi förberda lite mat för ikväll har vi middagsgäster, tänkte bjuda på nåt gott och lite surr-vin ;)

Vet ni! jag har gjort en liten film till er! Så ni kan gå på rundvandring här hemma, kul va?



Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnygg e den, i like:) Vill gärna se videon NU;)Skulle aldrig våga vara så modig som du och lägga ut video, men skojj e de:) Kramar

2011-01-15 @ 17:50:06
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Anna

Den lampan är så snygg!! Och även jag ser fram emot att se filmen :-)



Ha en riktigt trevlig kväll! Kram Anna

2011-01-15 @ 18:41:41
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0