Nyårsdukning

nyårsdukning
Litet och mysigt

nyårsdukning
lite vårigt med tulpaner i servetterna men jag älskar tulpaner! i brist på servetter
ringar så blev det enkla sidenband.


nyårsdukning
En dekorationskvist som jag fyndade på rean på Åhlens och en ljusslinga

nyårsdukning
Lyser så mysigt med levande ljus och en ljusslinga

nyårsdukning
Välkomstdrinken

Kvällen igår var supermysig tillsammans med några av våra finaste vänner!

Sådär ja, nu var 2010 slut och om jag snabbt samanfattar det i inredningsrelaterade grejor så har det varit ett händelserikt år.
I början av året kom Styleroomboken ut som jag fick vara med i, riktigt roligt!
I maj var jag med i ett repotage i Tidningen 7, hela framsidan täcktes av mig! Gissa om jag blev förvånad när jag såg det! Ingen hade berättat det...
Jag fick mitt första uppdrag; Ett cafe på Magnus Bil här i Övik. ( det har jag inte visat er än!)
I somras gifte sig Kristofers bror David med sin Jenny och jag skötte all dekoration på deras bröllop.
Nu i höst har jag hjälpt Mari med sin salong Maryme och nu har jag blivit erbjuden ett jobb som är svårt att tacka nej till men som känns som ett stort beslut. Ett jobb i Stockholm...gissar att ni blir nyfiken nu?? Förhoppningsvis kan jag göra det samtidigt som mitt vanliga jobb eftersom det är under en relativt kort period.

Sådär nu blickar vi fram i mot 2011 med höga förhoppningar och förhopnningsvis får jag hålla på med det jag gillar allra mest! Vi har stora förhopnningar på ett hus detta år. Känns super kul att få börja inreda ett nytt hem igen! Vårt hem.



Kommentarer
Postat av: pysseliten

läckert :) Visst är det kul att duka lite extra fint .

2011-01-02 @ 11:00:31
Postat av: DAHLARNA - Viktoria

Vilken FIN nyårsdukning. Jättefint med en tulpan till varje kuvert! Tulpaner blir man ALLTID glad av :-)!



GOTT NYTT 2011!

2011-01-02 @ 15:04:14
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anna

En riktigt snygg nyårsdukning!



Jag minns reportaget i tidningen 7 och att jag gillade det massor! Det låter väldigt spännande med jobberbjudandet. Nyfiken i en strut blir jag ;-)



God fortsättning på det nya året! Kram Anna

2011-01-02 @ 23:00:00
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: jojo

Vart blir huset mån tro?? :)

2011-01-23 @ 08:11:31
Postat av: Petran på DesignInsight

Jadu Jojo det vet jag inte! hehe, någonstans nära Övik, inte ute på landet!



2011-01-27 @ 21:14:16
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0