Nyheter från VILLAGE

nyheter från village
nyheter från village
nyheter från village

nyheter från village

nyheter från village
nyheter från village
nyheter från village

Bilder Village

Nytt och färgglatt från Village. Alltid kul att gå in och kika på Village, alltid något man fastnar för. Nu har jag inte hunnit in där på ett tag så nästa gång jag ska på stan är det ett givet stopp.

hur har ni det i solen? Själv så sitter jag på jobbet och missar allt det härliga...

Tänkte fråga er om det är någon ska åka på Stockholm furniture fair? eller har varit? Jag funderar på åka men har aldrig varit innan! Är det bra?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag spanade in katalogen hör om dan. vill förändra massor hemma!

2011-01-28 @ 22:23:16
URL: http://karinostman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0