Att man kan bli så kär i plast...

Min absolut favoritlampa från kartell, Bourgie

Min favoritlampa här hemma. Bourgie från Kartell har för tillfället fått sällskap av en vit ren.

Jag älskar verkligen lampor och har hur många favoriter som helst! Men ofta är ju belysning lite väl dyrt och som man inte köper bara för att. När vi flyttar har jag iaf plats för lite nya lampor men det blir svårt att välja.

Snart kommer det ett inlägg med mina favoritlampor,  håll utkik...


Trevlig helg allesammans! Själv åker jag tillsammans med sambon bort över helgen.

Kommentarer
Postat av: L

Men Puttis var ska ni?

2010-12-03 @ 15:05:36
Postat av: Liw

älskar också min, fast den är i svart... båda är favoriter! Renen passade ju perfekt där... trevlig helg!

2010-12-04 @ 09:17:33
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Petran på DesignInsight

Liw; jag skulle inte tacka nej till en svart med =) Jag har en underbar helg i sundsvall, ha en trevlig helg du med!



Lisa; Är i sundsvall!

2010-12-04 @ 15:50:56
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0