fortsätter med pysslandet..

Julklappsinslagning

Julklappsinslagning

Julklappsinslagning
Helt ostylade bilder bjuder jag på..

Äntligen hemma från jobbet, tänkte fortsätta med julklapparna ikväll framför Ernst. Får se vad vi hittar på, jag och Ernst alltså.. Mysigt med tända ljus, julstämningen kommer smygade!

Jag tänkte fråga er, vad vill ni läsa om på bloggen egentligen? Det blir ju mycket om vad jag pysslar med på dagarna nu för tiden, men ni kanske vill ha mer inspiration, shoppingtips, nyheter, webbshoppar, pyssel, eller vad vet jag? Om ni har några synpunkter så säg gärna till!

Kommentarer
Postat av: Marie-therese

Det skulle vara jätte kul med lite mer shopping tips o dyl.Men jag gillar din blogg som den är!Roligt o läsa vad du pysslar med ;-)Jag är verkligen besatt av din blogg =P,haha!Kram

2010-12-21 @ 21:31:50
Postat av: Emma

Gillar allt jag läser du gör det kanon & med lagom blandning:) Ha det bra, kram emma

2010-12-21 @ 22:56:14
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag tycker du har en bra blandning,och jag bloggar ju själv & blandar hej vilt.Lite om mig själv,sen får jag en period då det bara blir inredning & tips.Så jag tycker du kan köra på som du gör!kram!

2010-12-22 @ 08:40:29
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0