Ittala Essence

ittala essence

Jag fick 4 st vinglas i julklapp av finaste Amanda & gud vad glad jag blev! Igår blev det bestämt att
vi har nyårsafton hos oss i år, passar utmärkt att avända dessa fina glas. Jag har några sen innan också men
jag vill ha hela serien! Tidlöst fina och enkla - precis min smak!


Ittala essence
Önskade jag hade dessa till efterrätten

 Vilka roliga gissningar jag fick i det förra inlägget, hmm men ingen har rätt än så länge!
 Får se hur långt gubben har kommit när jag kommer hem ikväll efter jobbet...


bild Dukatbord


Kommentarer
Postat av: jenny

Hallå där.. hoppas julen varit bra.. NU har jag läst i kapp.. Hur går det med tävlingen???? Hmm jag har ju gjort plats för lampan nu sååå...;) Skojar.. Kraaaam Jenny

2010-12-29 @ 14:06:41
URL: http://www.janethepain.se
Postat av: Svägerskan

Men Goding! Du vet väl attjag har fem dessert glas i skåpet hemma. Bara att låna! Det sjätte kan du använda martiniglas till! Kramar!

2010-12-30 @ 02:04:59
Postat av: Petran på DesignInsight

Jenny, det är några dagar kvar ännu så jag hoppas någon till vill delta..men det är ju rätt stor chans och vinna med tanke på antalet deltagare...kramkram



Jenny2 klart jag vet! men det var nog att låna champangeglasen! haha krams

2010-12-30 @ 11:05:58
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0