Julklapps-shopping!

Nu trotsar jag kylan och går ner på stan! Hade tänkt köpa de sista julklapparna idag men om jag känner mig rätt så blir det nog en tur ner på fredag igen! Alltså det är ju livsfarligt att köpa julklappar för de slutar oftast att jag hittar grejor till mig själv, jag måste varit himla snäll iår för jag har redan fått många klappar...
Har ni handlat alla julklappar?

Jag har gjort helg efter en lång arbetsvecka, så himla skönt! Kanske tom med har tid för symaskinen i helgen. Sen kanske en liten suprice här på bloggen med, om ni är riktigt snälla...nyfiken?

vintermys lykta
En härlig bild från S-vall för två veckor sedan, hjälper julkänslan lite på traven...

Kommentarer
Postat av: Marie-Therese

Vad härligt att du fått göra helg:-)Japp jag har införskaffat alla julklapparna,så det är klart!!Men det blir alltid så för mej med,som du sa!!Att jag hittar alltid saker till mej själv;-)Micke har varit så snäll,så han har fått flest julklappar;-)ha det gott,kram

2010-12-16 @ 13:45:24
Postat av: Petran på DesignInsight

Vad duktig du är! Själv köpte jag bara en julklapp idag, till mig själv! så jaa..det går inte så bra nu!

Micke är snäll han =) jag träffar ju han imorrn så jag ska luska lite i om han köpt sina julklappar med! synd att du inte kunde komma! kram

2010-12-16 @ 15:24:53
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0