Julkvistar

julkvist designinsight

julkvistar designingsight

I år blev det ingen julgran, finns som ingen plats! Min lilla installation med julkulor får helt enkelt räcka detta år.
Var ute i snöstormen igår och letade, tur vi hade ett träd nedanför lägenhetshuset för igår ville man inte vara ute några långa studer!

Jag vet att ni är nyfikna på dagens pyssel men det är lite torktider som hindrar mig från att visa er. Men allt är klart och det blev fint! Vi är nöjda iaf! Älsklingen har såklart hjälp mig för jag vågade inte använda den där sågen...
Imorgon kan jag förhoppningsvis visa er!

Nu ska vi äta lite gott, sen skjussa mami på fest och efter det drar vi vidare till bästaste Linda, Mattias och Pixie. Glögg och spelkväll låter himla trevligt! Hoppas ni har det lika bra som vi =)

Våra vänners hund Pixie
Pixie

Egna bilder

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Jättefin!!



Fortsatt trevlig helg



Maliin

2010-12-18 @ 19:44:44
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Petran på DesignInsight

tack så mycket Malin!

2010-12-19 @ 16:15:39
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0