Konst eller element?


element


element
Arwork Radiators by Caledio

De flesta element känns rätt trista och fula. Det här är rätt nytt, just dessa hade sin debut på Salone Internazionale del Mobile 2010.

Kanske inget jag skulle ha själv men jag tyckte iden var lite kul. Vad säger ni? hiss eller diss?

Jag hade stora planer för min dag idag, jag skulle ut och hitta ett alternativt till en julgran. Den får som inte plats iår.
Vaknade för en liten stund sedan och tittar ut genom fönsret - snöstorm! shit vad tråkigt! får se om jag går ut genom dörren idag..
Istället ska jag städa, tvätta och sy tänkte jag. Ska försöka fota lite så ni kan få lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0