På min lediga dag

Imorron är jag ledig eftersom jag jobbar helg denna vecka så imorgon har jag en del planerat.

Först och främst ska jag få klippa/färga håret på Öviks finaste salong - MaryMe. Primär för min del alltså!
Älskling var där idag och klippte sig och det blev kanon!
Sedan drar jag vidare till mormor för att baka havrekex, en tradition vi har tillsammans. Himla mysigt.
Ska försöka sy nya kuddar när jag är hemma igen så jag kan visa er någon ny bild!

Kl 17 kommer David och ska hjälpa mig med designen på bloggen. Ni som tycker det ser lite tomt ut så är dags att ta in lite reklam på högra sidan!
Därimellan ska jag väl hinna laga lite mat, åka handla mat, julklappar jaa allt sånt som ska göras! Himla skönt att vara ledig!..?

Domherre gardin i köket
Nu har domherrarna flugit upp i köket, lite julkänsla iaf..
Tyg från almedahls. (har använt mig av kardborre-varianten igen)

Det är kolsvart ute nu så en dålig bild får ni stå ut med!
Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket underbart tyg! Domherrar hör verkligen julen till. Min mormor brukar alltid dekorera en vas med granris och domherrar i garn. Det är jul för mig!

2010-12-09 @ 09:51:56
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0