Resultatet

Jag är himla nöjd både med bakningen och frillan! Nu är det klippt kan jag säga, en sidan blev kort kort!
Försökte knäppa ett kort på mig själv men himars vad löjlig jag kände mig. Så ni får inte se nåt!

Mormor och jag fick ihop 74 havrekex idag, lite mindre än vad det brukar bli men det borde räcka till två personer iaf. (vi är galna i de här stackars kexen här hemma) Har ni något julmåste?

Havrekex bakning hos mormor
Nu är det dags att sätta tänderna i ett mumsigt havrekex...

Förresten kan jag passa på att visa er en liten bild från mormors hall som jag, sambo, bror, moster, mamma och kusiner gjorde an total makeover på i somras.
Nya tapeter (3vägg)vit målning resten, nytt golv, klinker framgör dörren, målade spegel plus lite andra små detaljer.

hallen hos mormor
Från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0