Tändsticksaskar

Nu sitter jag på lunch på jobbet så jag passar på att blogga lite! jag skyller dålig uppdatering på jobbet...

Igår var det fantastiskt roligt! tack för en fin kväll Mari. Jag och älskling prickade in alla rätt på frågesporten så vi blev lyckliga vinnare till var sin goodiebag!
Det finns några crazy kort från kvällen som jag ska visa er sen =)

Hemma tänds det mycket ljus i detta ständiga mörker och jag tycker det är lite kul med fina tändsticksaskar, det har blivit en liten samling lite omedvetet...

En samling tändsticksaskar

En samling tändsticksaskar
ett extra plus är att tändstickorna är fina med

En samling tändsticksaskar
Kristina Starks fina fodral

Lisa bengtsson tändsticksaskar
Lisa Bengtssons askar

När jag skulle göra inlägget om tändticksaskarna för någon vecka sedan hittade jag inte min samling av Lisa Bengtsson, blev lite ledsen och funderade starkt på rensa i förrådet men ångrade mig genast när jag gick ner i källaren. Shit vad grejor!
Sen såg jag de här två askarna när jag var på Rummet och slog till! Hade inte dessa sen innan...

Bild; DesignInsight Ursäkta dålig bild kvalite..skyller på mörkret...

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj oj vad jag har haft fullt upp. Hinner inte ens läsa mina bästa bloggar.. Men du vet väl att jag ÄÄÄÄÄLSKAR din blogg:)



Kram Jenny

2010-12-12 @ 19:08:03
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0