Trä-tapet?

En tapet som liknar trä

En tapet som liknar trä

En tapet som liknar trä
En tapet som liknar trä
En tapet som liknar trä

Vad tycker ni? Ser ganska äkta ut! Känslan blir väl inte detsamma som en äkta trävägg men den är helt klar snygg! Finns att köpa här och kostar €169:- rullen.

I inredningsvärlden är det mycket populärt med betongväggar med den råa känslan och även jag har fastnat för den trenden. Eftersom jag älskar textiler så skulle det vara kul med en betongvägg som en kontrast! tävlingen som jag råkade vinna tidigare i veckan hos Linda var det just en betongvägg jag önskade!
Kanske är trä på väg lite tillbaka? Jag tycker det är fint att blanda in lite i en modern inredning men ingen jag har hemma ännu..Kanske en råplankvägg skulle vara nåt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar också betong & ruffig stil.Och trä tycker jag hör till denindustriella stilen.En bra idé att ha sådan tapet om man inte har möjlighet att fixa en riktig trävägg.Alexandra

2010-12-12 @ 19:46:26
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: jenny

coolt

2010-12-12 @ 20:42:04
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0