Behålla eller köpa nytt?

Mina favorit soffbord just nu!

Vårt bord från IKEA har tyvärr gjort sitt. Men det har hållit bra måste jag säga, jag köpte det för sju år sedan(!) Då var det fortfarande tre bord istället för två som det är nu.

Nu är det inte så vitt längre, mest bara omöjliga fläckar och ripor så djupa så faneren är borta. Kanske skulle jag kunna slipa och måla men jag börjar faktiskt bli less på bordet nu. Sju år är väl bra jobbat!?

Det finns ju såååå många snygga bord ut på marknaden så det blir svårt att välja. (Eller ska man rita och bygga ett eget?)

Ett runt bord tror jag skulle göra sig riktigt bra i vårt vardagsrum mot allt det raka.

Baily från Daviddesign 1580:-
Plus från Bolia 2599:-
Svart bord från Ellos 699:-
Mono från Bolia 1999:-
Medina från Bolia 3899:-
Strike från Mio 3750:-
Smile från Mio 2290:-
Tracy från Em 1290:-
Breeze från Swedese från 3170:-

Kollage DesignInsight

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att du börjat blogga, ska absolut följa dej:) Det är svårt med soffbord och alla du visar är ju fina...men jag älskar verkligen bordet smile från mio, im in love:) Ha det bra, kram emma

2010-11-24 @ 15:26:13
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Petran på DesignInsight

Emma vad roligt att du kommenterade ja läser din blogg med!



Jaaa det bordet är fint! jag är nog mest inne på bailybordet, men det är frågan om det är lite för lågt?

2010-11-24 @ 19:56:15
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0