Inreda.com






Favoriter från Inreda.com

Alltså dom där tavlorna är så himla coola! Om jag hade plats för dom skulle jag köpt dom på en gång. Hmm iofs skulle jag nog köpt pallen med, fönsterskyddet är en favorit sen länge och gamlalampor-hållaren måste jag nog klicka hem snarast. Men hur var det där med plats igentligen? Säg åt mig att sluta handla! Tänk om jag bara kunde spara pengarna istället...

Snacka om att jag förbannad på alla grejor idag. Jag skulle hinna sjukt mycket men jag har inte ens kommit till köket än, med städningen alltså. Otur för er att kameran dog efter typ 5 bilder och alla blev suddiga! men några bilder från vardagsummet och hallen blev det. Utan Adventspynt för det har jag inte hunnit med!

Bjuder på bilderna senare ikväll...så kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-28 @ 17:22:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0