Jag har fått ett uppdrag


Här ser ni vad jag jobbat med den senaste tiden. Nu är det ju ingen som läser min blogg så jag vågar faktiskt visa er denna bilden. En av mina vänner öppnar snart eget och jag har fått äran att inreda lokalen! Kul! och sjukt spännande, har inte gjort många uppdrag i offentliga miljöer ännu. Faktiskt bara ett innan och det var på Magnus Bil här i Örnsköldsvik. Kan man fatiskt se i en reklam på tv4 nu (för er som är nyfiken)
Iaf så börjar det bli verklighet nu, golvet börjar komma på plats, väggar börjar bli klara och tapeten är uppe!
möbler har klätts om och det har shoppats en hel del. Nu när man få se sin egen bild som har snurrat runt i tankarna ett bra tag, bli verklighet är sjukt kul! det blir sååå snyggt =)

Ni ska få fler bilder längre fram! för ni är väl nyfiken?!





Bild: eget kollage

Kommentarer
Postat av: Mari

Det kommer bli galet bra! det är väldigt nära nu =) har föresten glömt kolla på den där bilden för ett tag men ja måste säga att inhandlingen är lyckad ;)

2010-11-20 @ 19:35:29
URL: http://maryme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0