Julmys

Advent närmar sig med stormsteg och jag har lite lätt panik när jag tittar ut genom fönstret och ser att flera grannar har hängt upp julstjärnan och tänt adventljusstaken. Själv känner jag bara ångest över att gå ner i förrådet och leta fram kartongerna längst ner i prylberget. Väskor, flyttkartonger, mattor, verktyg, möbler, kläder och gud vet allt vilket rat man samlar på sig. Vet ni vad man hittar längst ner? Joo det är alltid det man letar efter.

Som jag skrev här så brukar jag inte pynta så mycket men denna bilden kändes julig utan att bli för mycket. Tomtar är nog inget för mig.






Förra Julen hade jag ett silverfat fylld med silvriga, vita och svarta julkulor och en gömd liten ljusslinga längst under. Himla mysigt när ljuset speglar sig i julkulorna. Tror jag får göra en repris iår. Om jag hittar julkulorna dvs.

Bild livethemma

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej.

Känn dig absolut inte dum.. Jag har varit/är galen på den här bloggen. Har bara bytt hit för att kunna lägga in egen reklam, och förhoppningsvis tjäna en lite pengar på den. Hade jag inte haft min lillebrorsa till hjälp hade jag inte lyckats med nåt..

Gå in på www.bloglovin.se klicka på blogg.. Där kommer det upp en facebook knapp klicka på den och skriv in din blogg adress.. Sen länkar den automatiskt när du skrivit ett inlägg.. Min slutade funka när jag flyttade adressen..grr. Men nu tror jag att den funkar igen.



Jag kan passa på och fråga dig då;) Hur har du fått till din gilla knapp som du har under varje inlägg? Har du koll på hur trackback och ping funkar??



Kram Jenny

2010-11-21 @ 00:04:54
URL: http://www.janethepain.se
Postat av: jenny

åhh jag hade berättat om jag hade fattat själv.. Men jag kan tipsa om en ny reklam grej där du kan lägga in annonser.. om du nu skulle vilja det..

http://www.adrecord.com

Jag har dock inte fattat hur jag får annonserna på plats.. Men jag hoppas på lillebrorsan;)



Kram

2010-11-21 @ 00:12:40
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0