Kudd-tips!





Kuddfodral från Jysk 40x40cm  20:- 45x45cm 35:-


Finns i flera härliga färger bla orange, turkos, lila, gul, grå, grön. Tyvärr så var bilderna på jysks hemsida dåliga, färgerna är MYCKET bättre i verkligenheten! Bra att det var lösa fodral, tar inte så mycket plats då. Nu ramlar det ut kuddar ur garderoberna här hemma. INTE bra! Jag är kuddgalen

Själv har jag slagit till på turkosa fodral som ska få bo i soffan tillsammans med mina orangea hemmasydda kuddar och mina lila i sammet. Låter kanske crazy men jag gillar det! En stund iaf...brukar byta kanska ofta!

Om ni har tur ska jag visa en bild men jag jobbar mycket nu sen är det ju så himlars mörkt när jag kommer vid 19.30 varje dag. Iaf så ska jag försöka på söndag, ni får helt enkelt hålla utkik!


bild jysk

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Petra..

Hur går det med bloggen??

JAG älskar den, för du uppdaterar så ofta. Det finns inget tråkigare än bloggar som uppdaterar en gång i månaden, typ..Sen gillar jag ju din stil. Men det vet du ju redan:)

Idag har jag bloggat om dig och din blogg. SNODDE en bild på SR..Fick jag det???? Hoppas det!! Annars får du slå mig, så tar jag bort den.

Kram Jenny

2010-11-24 @ 09:31:37
URL: http://www.janethepain.se
Postat av: Madde

oooh va bra! har letat efter turkosa kuddar i sånt där lite glansigt material länge nu! :)

2010-11-24 @ 11:15:51
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Petran på designinsight

Jenny väldigt snällt att du gjorde ett inlägg! Känns som att ingen läser min blogg än så det var ju super =)Annars så går det väl bra antar jag, hmm tur att en gillar den iaf - du!! hehe men jag älskar din blogg med! såg du att jag länkade dig i ett av mina tidiga inlägg?



Madde kul att du gillar dom! =)Jag ska genast läsa din blogg med =)

2010-11-24 @ 13:19:22
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0