Maryme

Nu ska jag tipsa om världens bästa frisör! Min vän Mari öppnar sin egna salong på onsdag!Stort grattis!
Jag har alltså hjälpt henne med inredningen och min sambo Kristofer har snickrat ihop kassadisken och en hyllkonstruktion nedan för spegeln som påminner om vår sänggavel. Riktigt fint blev det!
Himla praktiskt att ha en snickare som sambo =)

(ska snart visa er allt annat han har fått bygga till mig!, Att han aldrig tröttnar? hihi tur han gillar att arbeta ;)

Jag tänkte att jag ska visa foton från salongen på söndag för då ska jag dit och hjälpa Mari med piffningen.
I ett av mina första inlägg visade jag ett kollage, min modboard. Kan säga att shoppingen är perfekt! Hittat precis vad vi behöver!
Jag LOVAR att det blir Öviks finaste salong.

Ni som bor i närheten av Örnsköldsvik och behöver fixa frillan - gå in på Maryme på storgatan 34.

Öviks fianste salong

Kolla in hemsidan Maryme.se

pssst loggan är ritad av min sambos kusin Mattias Nyberg

Kommentarer
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

OM jag bodde i Ö-vik då skulle jag - lätt! :)



Klart du får länka - g ä r n a!!!

2010-11-27 @ 20:30:22
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

OM jag bodde i Ö-vik då skulle jag - LÄTT!



Och du självklart är länkning tom mer än okej! :D

2010-11-27 @ 20:32:14
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

ooooops :)

2010-11-27 @ 20:32:43
URL: http://levaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0