Jag bjuder på bilder

Okej hörrni! Nu är jag hemkommen från salongen och tänkte visa er liiiiiteee bilder, bara så ni ändå får en suprise när hon öppnar imorrn! För ni måste fara dit och titta om ni är i närheten =)

Till ni andra som är utspridda i landet så visar jag fler bilder om några dagar!

Om ni hängt med i mina tidigare inlägg så vet ni att jag hjälpt min vän Mari med hennens nya frisörsalong. Allt ifrån tapeter, möbler, detaljer, färger, skyltning, skisser jaa massor har det blivit men det har varit så kul att jobba med Mari för vi har tänkt väldigt lika.


fotat från gatan in på salong maryme
fotat från gatan igenom fönstret!
På kassadsiken kommer hennes snygga logga att sitta och bakom disken på väggen kommer det upp
en tavla.

skyltfönster jul
Julskyltning


fotat genom rutan

det ska upp en liten rokoko guldram ovanför soffan

En bild på spegel hos maryme
här sitter man när man klipper sig!

I hålen kan man lägga tidningar, lägga av sig plånboken eller kanske ställa kaffekoppen där.

brickbordet hos maryme
Lite mysstämning

så vad tycker ni?

www.maryme.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bäst Petra kram

2010-12-01 @ 12:27:38
Postat av: Petran på designinsight

hmm kan det vara du pappa som kommenterade? den var anonym...tack iaf! kram kram

2010-12-01 @ 12:40:28
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Stina S

Oj det där ser super snyggt ut! Kanske det är där jag ska gå och klippa mig i framtiden :)

2010-12-01 @ 15:19:05
Postat av: Marie-therese

Super snyggt!!Vad duktig du är Petra:-)

2010-12-01 @ 19:22:50
Postat av: Josie

Det blev verkligen supersnyggt!

2010-12-01 @ 23:16:26
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Petran på DesignInsight

Stina det är väl självklart att du ska klippa dig där =) Mari är super duktig!



Tack Mari-therese! går det bra med flytten?

2010-12-01 @ 23:54:11
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Emma OH

Åhh, du är så duktig Petra!! Ska definitivt gå in där när jag kommer hem. :)

2010-12-02 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0