Vad tycker ni?

Jag har funderat lite...Jag följer ganska många bloggar och för de mesta så vet man lite grann om de, familj, jobb, intressen osv.
men jag tror inte jag berättat särskilt mycket om mig för er! oftast tycker jag det är roligare och läsa era bloggar när man har lite insikt men jag vet inte..jag hade inte tänkt berätta min livshistoria men är det något ni vill veta?

En bild från vårt vardagsrum

bjussar på en bild från vardagsrummet i orange skepnad

Nu ska jag iaf göra mig i ordning och springa ner på salongen och piffa. Den öppnar imorrn!

Kommentarer
Postat av: Marie-therese

Följer din blogg verkligen slaviskt ;-)...Så himla bra,ni har ju ett sånt vackert hem;-)Vad spännande att salongen ska öppna imorgon!!Kan tänka mej att du har piffat till det super snyggt där!!Ha det så bra,kram

2010-11-30 @ 20:00:29
Postat av: Petran på DesignInsight

Vad kul att höra Marie-Therese! Kul att du kommenterade för jag har ingen aning vilka som läser min blogg.

Du får kika in på salongen när du ska klippa dig. Jag visar bilder snart med! Kram

2010-11-30 @ 20:32:43
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0