Förlåt mina bloggvänner..

För dålig uppdatering!

Idag har jobbat stenhårt här hemma, massor av diverse saker som ni kommer märka längre fram! (Jag får sjukligt bra hjälp med!)

Nu är det bestämt att jag byter blogg! Kommer göra en egen sida istället för blogg.se. Jag är inte direkt nöjd över hur hela den här bloggen är nu.. KOMMER MER INFO senare när den börjar bli klar. Jag kommer påminna er längre fram!

Det kommer finns bättre möjligheter och helt klart blir det en helt ny design! Jippi!!

Men jag behöver er hjälp!! Om ni lagt till mig i någon länklista får ni gärna uppdatera till den nya adressen (berättar snart) och samma sak med bloglovin. Blir lite bökigt i början men jag lovar att till slut blir allt bara bättre!! Har redan en ny mejladress som jag kan avslöja; [email protected]

Men jag lovar att säga till innan så ni kan hänga med!

randigt inspiration

Finbild från Elleinteriör

Lite mer färg kommer det bli i den nya designen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

äntligen har du tagit ditt förnuft till fånga och David då, att det ska krävas att jag startar en för att han ska få knuffen =)

2011-01-13 @ 21:30:33
Postat av: Anna Caroline {Design Studio 210}

Att jag inte har hittat hit tidigare :) Roligt att se vad som blir med nya bloggen. Lycka till! :)

2011-01-13 @ 23:06:55
URL: http://www.designstudio210.com
Postat av: Mikael Hörnqvist

Kolla in wordpress.org om du ska byta bloggtjänst, väldigt enkelt och användarvänligt. Jag använder det på min hemsida...

2011-01-20 @ 15:05:54
URL: http://www.mikaelhornqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0