Fotohjärta

fotohjärta
Finfina!

Det här hjärtat gjorde jag och älskling i somras till finaste Jenny och David, som en bröllopspresent. Tror de blev glada iaf! Nu hänger hjärtat så fint i deras sovrum. En enkel och personlig gåva och ett minne för livet!

På tal om Jenny och David så är David Kristofers bror och Jenny är min svägerska!
De har köpt en jättesuperSuperfiiin grej till mig i veckan. De har varit i Borås i veckan och som tur var hittade jag en grej som jag absolut ville ha och som de passade på att köpa när de ändå var i där. Himla snällt!

Kan ni gissa?? Visar er senare!

Ni som undrar hur det gick med skyltningen i torsdags kan gå in och läsa på Maris sida!

Önskar er en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0