Front Page tidningsställ

tidningsställ
front tidningsställ

front tidningställ

Kartell Nyhet! Första produkten i Kartells sortiment som är formgiven av svenskar.

"Inspirerad av hur vinden fångar en tidning så är Front Page tidningsstället som imiterar verkligheten. Vackert och praktiskt är detta tidningsställ som verkligen förtjänar sin plats i de flesta rum. Front Page är designad av den framgångsrika och heta svenska designgruppen Front."

Finns som beställningsvara i Kartells webbshop 1700:-

Är det bara jag som blev deppig nu när jag tittade ut genom fönstret, här har det snöat hur mycket som helst idag! Kändes som vår i luften i går när det var nollgradigt men nu är hoppet ute! suck!
tänkte jag skulle släpa mig på gymet idag med, tänkte hinna hem till det nya programmet på tv3 kl 21. Ska bli spännande och se hur Pernilla Wahlgren inreder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0