Gult, inte bara till påsk

gul kollage

Gult kan bli riktigt snyggt och effektfullt med rätt mängd och på rätt ställe! Ibland blir man lite feg på färg men på detaljer som man lätt kan byta ut (en kudde, vas mm) är det ju inget att vara rädd för!
Jag brukar ha lite gula kuddar hemma, tillsammans med rosa och grönt, blir sådär härligt somrigt!
Önskar jag skulle våga måla en byrå, dörr, eller en lampa gul men tror jag är för feg...men jag ska prova om jag hittar något fynd, sprayfärg är super!

Hee Lounge Chair från Hay är ju hur snygg som helst!
Den gula pallen heter Plopp och kostar ca 3700:- finns att köpa här


Bild Värmlands folkblad
Homecompany
Cilla Ramnek via Lotta Agaton
-eget kollage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0